Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στα χρηματοδοτικά προϊόντα της Volkswagen Financial Services?

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο διανομέα του δικτύου μας.

2. Τι μπορεί να χρηματοδοτηθεί?

Σας προσφέρουμε προνομιακές και ευέλικτες χρηματοδοτικές λύσεις για καινούρια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

3. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για να λάβω τα αποτελέσματα της αίτησης για χρηματοδότηση; Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω?

Η Volkswagen Financial Services επεξεργάζεται το αίτημά σας και σας δίνει μια πρώτη απάντηση εντός 3 ωρών από την ώρα αποστολής όλων των απαιτούμενων δικαιολογητικών στην Τράπεζα, εφόσον η αποστολή πραγματοποιείται εντός εργάσιμων ημερών και ωρών.

Η απάντηση δίνεται ηλεκτρονικά μέσω της τραπεζικής εφαρμογής στον αντιπρόσωπο στον οποίον έχετε απευθυνθεί με το αίτημά σας.

4. Ποια είναι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χρηματοδότηση?

Απαιτούμενα δικαιολογητικά αποτελούν τα παρακάτω, τα οποία αποστέλλονται στην Τράπεζα μέσω του αντιπροσώπου:

  • Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητος
  • Αντίγραφο Εκκαθαριστικού σημειώματος τελευταίας χρήσης
  • Πρόσφατος λογαριασμός τηλεφώνου οικίας
  • Πρόσφατη απόδειξη μισθοδοσίας (για μισθωτούς) ή 2 τελευταίες περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α. (για τους ελεύθερους επαγγελματίες)

Αναλόγως την πιστοληπτική ικανότητα του εκάστοτε αιτούντος δανειολήπτη, επιπρόσθετα δικαιολογητικά δύναται να ζητηθούν από την Τράπεζα.

5. Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής?

Ο μηνιαίος τρόπος εξόφλησης των δόσεων γίνεται μέσω του ΔΙΑΣ (Διατραπεζικά Συστήματα ΑΕ), εφόσον η τράπεζα πληρωμής που θα επιλέξετε είναι συμβεβλημένη.

Κατά την παραλαβή του συμβολαίου σας θα βρείτε ενημερωτικό ένθετο με τους τρόπους πληρωμής και αναλυτικές οδηγίες, καθώς και το Συνολικό Πρόγραμμα Αποπληρωμής Δανείου όπου αναγράφονται ο ειδικός κωδικός πληρωμής της δόσης σας μέσω ΔΙΑΣ που θα χρησιμοποιήσετε για πληρωμή μέσω web banking/phone banking ή καταβολής στα ταμεία της Alpha Βank.

Σε περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε σε πληρωμή μέσω web banking, επιλέγετε «Πληρωμές - Λοιπές Χρηματοοικονομικές Εταιρείες – Volkswagen Bank», χρησιμοποιώντας τον Κωδικό Πληρωμής σε Τράπεζα, όπως αναφέρεται στον πίνακα των δόσεων της χρηματοδότησής σας. Εναλλακτικά, σας παρέχεται και η ασφαλής δυνατότητα πληρωμής μέσω πάγιας εντολής για την ενεργοποίηση της οποίας απαιτείται ο ειδικός κωδικός που θα βρείτε αντίστοιχα στο Συνολικό Πρόγραμμα Αποπληρωμής Δανείου.

Αναλυτικά για τις οδηγίες πληρωμής πατήστε εδώ.

6. Ποσό συχνά θα λαμβάνω ενημέρωση για την κίνηση του δανείου μου (statement)?

Κάθε τρείς μήνες αποστέλλεται ταχυδρομικώς ενημερωτικό έντυπο για τις πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν.

7. Έχω επιλέξει το πρόγραμμα Auto Credit και επιθυμώ να επαναχρηματοδοτήσω την τελευταία μου δόση. Τι κάνω?

Θα χρειαστεί να απευθυνθείτε στον αντιπρόσωπο που είχατε προμηθευτεί το όχημά σας προκειμένου να συλλέξει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την επαναχρηματοδότηση.

8. Σε περίπτωση πρόωρης ή μερικής εξόφλησης του Δανείου μου, τι κάνω?

Για μερική ή ολική προεξόφληση του Δανείου σας, θα χρειαστεί να αποστείλετε εγγράφως το αίτημα σας είτε μέσω του site της Volkswagen Financial Services στο πεδίο «Επικοινωνία», είτε μέσω fax στο 210-8925989. Η Τράπεζα αφού επεξεργαστεί το αίτημά σας εντός 2 εργασίμων ημερών θα σας αποστείλει γραπτώς το συνολικό ποσό προς καταβολή.

9. Μετά την ολοσχερή εξόφληση του δανείου μου, τι χρειάζεται να κάνω προκειμένου να άρω την παρακράτηση κυριότητος?

Μετά την ολοσχερή εξόφληση του δανείου σας, η Τράπεζα θα σας αποστείλει εξοφλητική επιστολή προκειμένου να απευθυνθείτε στον αντιπρόσωπο από όπου είχατε προμηθευτεί το όχημα σας, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας άρσης της παρακράτησης κυριότητος.

10. Πως μπορώ να δω τα μεταχειρισμένα οχήματα της Τράπεζας?

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο site της Τράπεζας www.volkswagenfs.gr

11. Έχω ασφαλιστεί μέσω Volkswagen Financial Services και θέλω να πληρώσω την ασφάλειά μου. Ποια είναι τα κανάλια πληρωμών?

1. Η Volkswagen Financial Services σας προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας σε άπαξ καταβολή ποσού, μέχρι 3 άτοκες δόσεις (για εξάμηνα συμβόλαια) ή μέχρι 6 άτοκες δόσεις (για ετήσια συμβόλαια). H πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του site της Τράπεζας www.volkswagenfs.gr.

2. Κατάθεση σε λογαριασμό ή μέσω web banking της Alpha Bank (όπως αναγράφεται και στην Ειδοποίηση Πληρωμής Ασφαλίστρων Αυτοκινήτου).

3. Μέσω ΕΛΤΑ προσκομίζοντας την Ταχυπληρωμή σας.

12. Τι θα συμβεί εάν δεν πληρώσω εγκαίρως το ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου?

Προκειμένου το όχημα να είναι ασφαλισμένο, κρίνεται απαραίτητη η καταβολή των ασφαλίστρων το αργότερο 5 εργάσιμες ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης τα επόμενης περιόδου ασφαλιστικής κάλυψης.

13. Θέλω να τροποποιήσω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου (διεύθυνση αποστολής, καλύψεις, αλλαγή αριθμού κυκλοφορίας). Τι κάνω?

Για οποιαδήποτε τροποποίηση του συμβολαίου σας, θα χρειαστεί να αποστείλετε εγγράφως το αίτημα σας είτε μέσω του site της Volkswagen Financial Services στο πεδίο «Επικοινωνία», είτε μέσω fax στο 210-8925979. Η Τράπεζα θα επεξεργαστεί το αίτημα σας και σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών θα σας ενημερώσει σχετικά.

14. Τι θα πρέπει να κάνω σε περίπτωση που το όχημα πρέπει να κινηθεί εκτός Ελλάδος?

θα χρειαστεί να αποστείλετε εγγράφως το αίτημά σας είτε μέσω του site της Volkswagen Financial Services στο πεδίο «Επικοινωνία», είτε μέσω fax στο 210-8925979.

Στο αίτημα θα πρέπει να διευκρινίζονται:

  • Χώρα προορισμού
  • Οδηγός/οι οχήματος
  • Διάρκεια παραμονής

Η Τράπεζα θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών θα λάβετε σχετική ενημέρωση.

15. Σε περίπτωση που θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητο μου, τι κάνω με την ασφάλισή του?

Θα χρειαστεί να αποστείλετε εγγράφως το αίτημα σας είτε μέσω του site της Volkswagen Financial Services στο πεδίο «Επικοινωνία», είτε μέσω fax στο 210-8925979 προκειμένου να διακοπεί η ασφάλεια του οχήματός σας. Για τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, απαιτείται επίσης η αποστολή της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου καταθέσεών σας (στο όνομα σας υποχρεωτικά ως Α΄ δικαιούχος ή συνδικαιούχος) προκειμένου να σας επιστραφεί το ποσό. Η ασφάλιση δεν μεταβιβάζεται στο νέο ιδιοκτήτη.

16. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς?

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος (Allianz Assistance) στο τηλέφωνο 210-9988157.